The 5-Second Trick For اموزش فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

تا این مرحله، شما با نحوه خرید و فروش بیت کوین آشنا شده‌اید.

صرافی ارز دیجیتال به زبان خیلی ساده پلتفرمی است که به شما امکان خرید، فروش و تبدیل ارزها را می‌دهد.

همین حالا برای دریافت دمو دوره نخبگان فرم زیر را پرکنید

۳.۲.۵ آیا با خرید ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین می‌ توان سکه‌ی مربوطه را تحویل گرفت؟

البته هیچ صرافی محض رضای خود این کار را نمی‌کند و در قبال خدماتی که به شما ارائه می‌دهد از شما کارمزد دریافت می‌کند که باید حتما به میزان آن توجه کرد.

بله، صرافی‌ها برای هر حساب کاربری یک کیف پول هم اختصاص می‌دهند اما توصیه‌ی اکید می‌شود که دارایی‌های خود را به هیچ عنوان در صرافی نگه‌داری نکنید.

این صرافی در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد؛ اما خیلی سریع رشد کرد و رقبای قدرتمند خود را پشت سر گذاشت. در زمان به‌روزرسانی این مقاله (اواسط ۲۰۲۱) حجم معاملات روزانه بایننس به‌طور میانگین به بیش از ۱۸ میلیارد دلار می‌رسد که این یعنی نقدشوندگی و تعداد خریداران و فروشندگان طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی به‌شدت بالاست.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تراست والت که بیشترین تعداد نصب در بین تمام کیف پول‌ها را دارد، فقط برای موبایل در دسترس است.

قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. باید قیمت مورد نظر خود را برای صرافی مشخص کنید.

در حال حاضر خرید بیت کوین به خودیِ‌خود هیچ‌گونه منع قانونی ندارد، مگر اینکه با بیت کوین‌های خریداری‌شده جرمی (مثل پولشویی و تأمین مالی تروریست) انجام شود.

با توجه به کلاهبرداری‌های زیاد در این حوزه، پیشنهاد ما این است که بیت کوین را از صرافی‌های معتبر بخرید و در شبکه‌های اجتماعی با افرادی که نمی‌شناسید معامله نکنید.

امکان رفتن به صفحه معاملات ارزهای دیجیتال دیگر در این بخش فراهم است.

رمزارزها زمانی که معرفی می‌شوند یک وایت پیپر را هم ارائه می‌دهند که در آن به توصیف اهداف و موارد بنیادی رمزارز می‌پردازند، شما با مطالعه وایت پیپر و کسب اطلاعات پیرامون رمزارز مورد نظر می‌توانید تحلیل بنیادی را انجام دهید.

Report this wiki page